Anunț pentru candidații admiși la buget și pe locurile cu taxă

Rezultate admitere

Pentru a vizuliza rezultatele click pe specializare pentru a descărca (vizualiza) documentul PDF.

Specializarea: Automatică și Informatică Aplicată
Specializarea: Inginerie Electronică, Telecomunicaţii şi Tehnologii Informaţionale 
Specializarea: Energetică Industrială
Specializarea: Electrotehnică

Candidații  declarați admiși pe locurile finanțate de la bugetul de stat

În scopul dobândirii calității de student al Universității Valahia din Târgoviște, candidații declarați admiși trebuie să se prezinte în perioada 17 – 24 iulie 2025 (luni – vineri: orele 9.00-17.00; sâmbătă: orele 9.00-12.00) pentru a încheia contractul de studii și a depune următoarele documente pe suport de hârtie:

  1. Fișa de înscriere generată de platforma online (semnată de candidat);
  2. Diploma de bacalaureat în original;
  3. Foaia matricolă cuprinzând mediile obținute pe parcursul anilor de liceu (în original* și fotocopie);
  4. Certificatul de naștere (în original* și fotocopie);
  5. Actul de identitate (în original și fotocopie);
  6. Adeverința medicală tip (în original);
  7. Trei fotografii tip buletin de identitate;
  8. Chitanța reprezentând achitarea taxei de înscriere.

Documente suplimentare (dacă este cazul):
Certificatul de căsătorie – (în original* și fotocopie) sau documentul care atestă schimbarea numelui;
Actele doveditoare ale situației particulare a candidatului ce au fost atașate la înscrierea online (certificate, adeverințe, atestate, recomandări – în original* și fotocopie);

Notă:
*  Documentele în original (cu excepția diplomei de bacalaureat) se restituie după certificarea copiei de către membrii comisiei.
Pentru toți candidații admiși, indiferent de regimul de finanțare a studiilor, este necesară plata unei taxe de înmatriculare în cuantum de 200 lei.

ATENȚIE! În cazul nerespectării intervalului menționat (17 – 24 iulie 2025), candidații pierd locul dobândit în urma concursului de admitere.

 

Candidații declarați admiși pe locurile cu taxă

În scopul dobândirii calității de student al Universității Valahia din Târgoviște, candidații declarați admiși trebuie să se prezinte în perioada 17 – 24 iulie 2025 (luni – vineri: orele 9.00-17.00; sâmbătă: 9.00-12.00) pentru a încheia contractul de studii și a depune următoarele documente pe suport de hârtie:

  1. Fișa de înscriere generată de platforma online (semnată de candidat);
  2. Diploma de bacalaureat sau echivalentele acesteia (în original* și fotocopie);
  3. Foaia matricolă cuprinzând mediile obținute pe parcursul anilor de liceu (în original* și fotocopie);
  4. Certificatul de naștere (în original* și fotocopie);
  5. Actul de identitate (în original și fotocopie);
  6. Adeverința medicală tip (în original);
  7. Trei fotografii tip buletin de identitate;
  8. Chitanța reprezentând achitarea taxei de înscriere.

Documente suplimentare (dacă este cazul):

 Certificatul de căsătorie – (în original* și fotocopie) sau documentul care atestă schimbarea numelui;
 Actele doveditoare ale situației particulare a candidatului ce au fost atașate la înscrierea online (certificate, adeverințe, atestate, recomandări – în original* și fotocopie);

Notă:

* Documentele în original se restituie după certificarea copiei de către membrii comisiei.
Pentru toți candidații admiși, indiferent de regimul de finanțare a studiilor, este necesară plata unei taxe de înmatriculare în cuantum de 200 lei.

Candidații admiși pe loc cu taxă vor prezenta chitanța de plată a unei fracții din taxa de școlarizare, în cuantum de 900 lei. În cazul renunțării la calitatea de student, suma nu se va returna, însă va fi restituită dacă, în urma redistribuirii, candidatul va urca pe loc bugetat.

ATENȚIE! În cazul nerespectării intervalului menționat (17 – 24 iulie 2025), candidații pierd locul dobândit în urma concursului de admitere.

GRAFICUL DE ACHITARE A TAXEI DE ŞCOLARIZARE

Cuantumul taxei de şcolarizare pentru studii universitare de licenţă este 3.500 lei sau 3.150 lei (reducere 10% dacă suma este achitată integral până la data de 15.10.2025 – data chitanţei, data ordinului de plată sau mandatului poştal).

Se poate alege una din variantele următoare:

Varianta A (Taxă cu reducere 10%):

  • 900 lei la încheierea contractului de studii/actului adițional.
  • 2250 lei până la 15 octombrie 2025.

 Varianta B: 2 tranșe, astfel:

  • 900 lei la încheierea contractului de studii/actului adițional.
  • Tranșa I: 1300 lei până la data de 20 ianuarie 2026;
  • Tranșa a II a: 1300 lei până la data de 1 iunie 2026.

 Varianta C: 4 tranșe, astfel:

  • 900 lei la încheierea contractului de studii/actului adițional.
  • Tranșa I: 650 lei până la data de 15 noiembrie 2025;
  • Tranșa a II a: 650 lei – până la data de 20 ianuarie 2026;
  • Tranșa a III a: 650 lei – până la data de 15 aprilie 2026;
  • Tranșa a IV a: 650 lei – până la data de 1 iunie 2026.

 

Secretariat

Adresă secretariat

Corp A, Etaj 1, Sala A 123

Contact

Telefon: +40-769-076-853
WhatsApp: +40-769-076-853
E-mail: fieeti@valahia.ro

Program cu studenții

Luni – Joi 9:00 – 14:00

Informații secretariat

Rezultate admitere

Pentru a vizuliza rezultatele click pe specializare pentru a descărca (vizualiza) documentul PDF.

Specializarea: Automatică și Informatică Aplicată
Specializarea: Inginerie Electronică, Telecomunicaţii şi Tehnologii Informaţionale 
Specializarea: Energetică Industrială
Specializarea: Electrotehnică

Candidații  declarați admiși pe locurile finanțate de la bugetul de stat

În scopul dobândirii calității de student al Universității Valahia din Târgoviște, candidații declarați admiși trebuie să se prezinte în perioada 17 – 24 iulie 2025 (luni – vineri: orele 9.00-17.00; sâmbătă: orele 9.00-12.00) pentru a încheia contractul de studii și a depune următoarele documente pe suport de hârtie:

  1. Fișa de înscriere generată de platforma online (semnată de candidat);
  2. Diploma de bacalaureat în original;
  3. Foaia matricolă cuprinzând mediile obținute pe parcursul anilor de liceu (în original* și fotocopie);
  4. Certificatul de naștere (în original* și fotocopie);
  5. Actul de identitate (în original și fotocopie);
  6. Adeverința medicală tip (în original);
  7. Trei fotografii tip buletin de identitate;
  8. Chitanța reprezentând achitarea taxei de înscriere.

Documente suplimentare (dacă este cazul):
Certificatul de căsătorie – (în original* și fotocopie) sau documentul care atestă schimbarea numelui;
Actele doveditoare ale situației particulare a candidatului ce au fost atașate la înscrierea online (certificate, adeverințe, atestate, recomandări – în original* și fotocopie);

Notă:
*  Documentele în original (cu excepția diplomei de bacalaureat) se restituie după certificarea copiei de către membrii comisiei.
Pentru toți candidații admiși, indiferent de regimul de finanțare a studiilor, este necesară plata unei taxe de înmatriculare în cuantum de 200 lei.

ATENȚIE! În cazul nerespectării intervalului menționat (17 – 24 iulie 2025), candidații pierd locul dobândit în urma concursului de admitere.

 

Candidații declarați admiși pe locurile cu taxă

În scopul dobândirii calității de student al Universității Valahia din Târgoviște, candidații declarați admiși trebuie să se prezinte în perioada 17 – 24 iulie 2025 (luni – vineri: orele 9.00-17.00; sâmbătă: 9.00-12.00) pentru a încheia contractul de studii și a depune următoarele documente pe suport de hârtie:

  1. Fișa de înscriere generată de platforma online (semnată de candidat);
  2. Diploma de bacalaureat sau echivalentele acesteia (în original* și fotocopie);
  3. Foaia matricolă cuprinzând mediile obținute pe parcursul anilor de liceu (în original* și fotocopie);
  4. Certificatul de naștere (în original* și fotocopie);
  5. Actul de identitate (în original și fotocopie);
  6. Adeverința medicală tip (în original);
  7. Trei fotografii tip buletin de identitate;
  8. Chitanța reprezentând achitarea taxei de înscriere.

Documente suplimentare (dacă este cazul):

 Certificatul de căsătorie – (în original* și fotocopie) sau documentul care atestă schimbarea numelui;
 Actele doveditoare ale situației particulare a candidatului ce au fost atașate la înscrierea online (certificate, adeverințe, atestate, recomandări – în original* și fotocopie);

Notă:

* Documentele în original se restituie după certificarea copiei de către membrii comisiei.
Pentru toți candidații admiși, indiferent de regimul de finanțare a studiilor, este necesară plata unei taxe de înmatriculare în cuantum de 200 lei.

Candidații admiși pe loc cu taxă vor prezenta chitanța de plată a unei fracții din taxa de școlarizare, în cuantum de 900 lei. În cazul renunțării la calitatea de student, suma nu se va returna, însă va fi restituită dacă, în urma redistribuirii, candidatul va urca pe loc bugetat.

ATENȚIE! În cazul nerespectării intervalului menționat (17 – 24 iulie 2025), candidații pierd locul dobândit în urma concursului de admitere.

GRAFICUL DE ACHITARE A TAXEI DE ŞCOLARIZARE

Cuantumul taxei de şcolarizare pentru studii universitare de licenţă este 3.500 lei sau 3.150 lei (reducere 10% dacă suma este achitată integral până la data de 15.10.2025 – data chitanţei, data ordinului de plată sau mandatului poştal).

Se poate alege una din variantele următoare:

Varianta A (Taxă cu reducere 10%):

  • 900 lei la încheierea contractului de studii/actului adițional.
  • 2250 lei până la 15 octombrie 2025.

 Varianta B: 2 tranșe, astfel:

  • 900 lei la încheierea contractului de studii/actului adițional.
  • Tranșa I: 1300 lei până la data de 20 ianuarie 2026;
  • Tranșa a II a: 1300 lei până la data de 1 iunie 2026.

 Varianta C: 4 tranșe, astfel:

  • 900 lei la încheierea contractului de studii/actului adițional.
  • Tranșa I: 650 lei până la data de 15 noiembrie 2025;
  • Tranșa a II a: 650 lei – până la data de 20 ianuarie 2026;
  • Tranșa a III a: 650 lei – până la data de 15 aprilie 2026;
  • Tranșa a IV a: 650 lei – până la data de 1 iunie 2026.

 

Secretariat

Adresă secretariat

Corp A, Etaj 1, Sala A 123

Contact

Telefon: +40-769-076-853
WhatsApp: +40-769-076-853
E-mail: fieeti@valahia.ro

Program cu studenții

Luni – Joi 9:00 – 14:00

Informații secretariat
We are using cookies to give you the best experience. You can find out more about which cookies we are using or switch them off in privacy settings.
AcceptPrivacy Settings

GDPR

  • GPDR consent

GPDR consent

Folosim cookie-uri pentru a vă oferi cea mai bună experiență. Puteți afla mai multe despre cookie-urile pe care le folosim sau le puteți dezactiva din setările de confidențialitate.